fredag 14 december 2007

Jonas, jag är avundsjuk

Genom Majk, en kompis som bor i Nya Zeeland så träffade jag Jonas, denna person är en av de trevligaste och mest ödmjuka personer jag träffat någonsin. Jonas är lite som en förebild i sin personlighet, som man själv skulle vilja att andra upplevde en själv.
Men jag är riktigt avundsjuk på honom (den enda i världen som jag är avundsjuk på), han har lyckats med min och många andras pojkdrömmar, att komma in på utbildningen till att bli stridspilot.
Men av den anledningen att han är så jäkla trevlig, smart, ödmjuk och typ den absolut vettigaste människan som någonsin gått i ett par skor så finns det ingen annan på denna jord som skulle passa bättre för att bli just stridspilot. På kanal5:s hemsida kan ni nu följa Jonas och hans grupps vardag i serien "Stridspiloterna" (Sorry Jonas, men du är värd lite uppmärksamhet) på deras webTV. Klart värd att se på och jäkligt häftigt.
Och lycka till mannen, du är grym.