onsdag 19 december 2007

Sverige... 114 mil senare

Med några ipren i kroppen så var jag laddad för att köra igen och efter 114 mils körning och 11.5 timmar senare så kunde vi parkera på uppfarten i Mullsjö (klart jag körde hela vägen).
Bilen gick inte igenom besiktningen så nu är den lämnad hos en Meck som ska fixa den tills på fredag, jag vill helt klart ha med Wille Vento tillbaka.
Sitter nu och dricker en Mariestads och tycker att livet är ganska rättvist mot mig, har julbord och whiskey att se fram emot, Malins mamma har lovat att ta väl hand om mig och satt uppe när vi kom på nätten för att hon vet att jag älskar julskinka och hon ville göra iordning en till mig så jag kunde få den till frukost, det kallar jag en bra svärmor.
Har sett sista delen på en helt konstig serie också, bonde söker fru.. vart får dom alla ideér ifrån egentligen????
Japp, nu är det dags att ta en klunk öl till och börja spana efter tomtar eller vad man nu gör på julen.
Doei

Inga kommentarer: