måndag 4 februari 2008

FULLspäckad helg

Så var helgen klar och jag är så sliten, mycket har hänt så jag försöker hålla det lite kort.
Det började i fredags då Malins kompis kom ner och hälsade på, resultatet blev 24 flaskor Amstel och 1 flaska vin, vi stannade hemma hela kvällen och bara umgicks.
På lördag åkte Charlotte och Malin in till stan, jag stannade hemma och tog hand om mitt bultande huvud. När kvällen kom så åkte vi in till en isbar som finns i Amsterdam (bilder finns på min facebook) och hade planen att åka hem efteråt, men vi fortsatte och var inte hemma förrän nästa morgon.
På söndag så var det dags för hockeymatch mot Groningen som normalt är helt ok, men igår vann vi med 19-3.
Jag vart skadad och därav gjorde jag bara 3 mål och 2 assisst, men jag borde fortfarande leda poängligan.
Nu sitter jag och funderar på att åka till sjukan och kolla upp mitt knä som jag vred till och ramlade på igår, det gör ont som fan när jag går.
Totalt när jag bott i Holland så har jag betalat ungefär 15.000 i sjukförsäkring som jag aldrig använt, man kanske skulle utnyttja det?

Inga kommentarer: