onsdag 27 februari 2008

Idag är en fin dag

Imorse vaknade jag utan att Malin pratat inatt, hon lät mig vara ifred efter en deal som vi gjort.
Solen stod riktigt högt och idag är det blå himmel med sol!!!
Har bestämt mig för att åka till Media Markt på lunchen för att köpa en HDMI kabel till PS3:an så vi får bra upplösning, och kanske nån film också.
Som jag sagt tidigare så finns det ingen lunchkultur här utan jag köper mig en macka bara.

Träning ikväll och allvaret börjar inför matchen på söndag, poängligan leder jag nu stort och (11 matcher och 38 poäng) så nu måste jag bara vinna den.

Just det, jag var på promenad igår, inte så konstigt för er som inte känner mig men jag är inte den typen. Jag och Malin var ute i lite drygt 1 timme och gick, det var ganska skönt och jag kanske gör om det...

Inga kommentarer: