tisdag 11 mars 2008

Länge sen nu

Så, nu kan jag officiellt berätta att jag är i Sverige.
Jag har hållit detta hemligt eftersom Malins brorsa Krille har gift sig med Jennie och vi skulle komma och överraska. I lördags gick vi upp klockan 5 för att flyga till Sthlm och sen köra ner till Jönköping. Vi var på middag och sen Revy på kvällen, mycket trevligt och överraskade blev dom.
Nu har vi varit i Sverige i några dagar och ätit en massa svensk mat med svensk öl och allt svenskt som hör till, det är verkligen en upplevelse att gå in på Ica Maxi och se allt som finns.

Ikväll så ska jag bli firad av familjen Johansson och imorgon (onsdag) så åker vi tillbaka till Stockholm. Där ska vi hinna med att "reka" lägenheten, träffa min familj och förhoppningsvis blir det middag med Calle, Joanna, Alex och Jess.
Sen på lördag så åker vi tillbaka till Amsterdam för att göra iordning för flytten, det ska bli skönt att flytta hem.

Kommer kanske inte bli så många fler uppdateringar förrän nästa vecka eftersom datorn står hemma på Jacob Marisstraat men jag kanske hinner få upp något mer senare.

Inga kommentarer: