onsdag 26 mars 2008

Onsdag

Så är det redan Onsdag, det känns alltid skönt när man jobbar 4 dagar, jag har inget jobb som direkt påverkas och läggs på hög för att ingen jobbar på måndagen.
Det var skillnad när man körde lastbil och hade en röd måndag och komma tillbaka till jobbet på tisdagen och hade hela måndags och tisdags lasset som måste ut, HUA.

Jag börjar bli lite orolig, på söndag är det tänkt att jag och Malin ska ta oss till Sverige, men jag har inte sett kontraktsförslaget från VzB Sverige än.. jag hoppas verkligen det kommer idag så jag kan godkänna och skriva på om allt är rätt.

Igår morse hade vi snö på gatan, jag var den enda i hela Holland som hade vinterdäck och fick därför sitta i köer och irritera mig på alla som kör omkring med sommardäck och inte kan köra när det ligger snö på backen, kom lite försent men det gjorde inte så mycket.

Planer för resten av min tid i Holland.

Onsdag: Jobba, packa och försöka sova tidigt

Torsdag: Jobba, Åka till banken och skriva mig i Sverige, Träffa Pete och Francine och deras nyfödda Lucy

Fredag: Jobba, dricka några avskedsöl efter jobbet och sen packa och sova

Lördag: Hjälpa Elina (Malins kompis) flytta in i lägenheten och köra hennes gamla grejjer.
På kvällen avslutningsfest med hockeylaget.

Söndag: Åka till Sverige tidigt...HUA, ser inte fram emot att åka med bakis :(

2 kommentarer:

Camilla Holmgren Holmsten sa...

Lyllos!! :) jag är avundsjuk.. men jag kommer ju till sverige på onsdag nanan =) Hur känns det att lämna amsterdam verizon?

fredo sa...

Det känns kanon faktiskt, eller det är klart jag kommer sakna det men jag kan nog inte göra så mycket mer härifrån, kommer nog blir mer effektiv på kontoret i Sthlm :)