måndag 23 juni 2008

Inte riktigt som tänkt, men riktigt bra ändå

Nu var midsommar över, tanken var att jag skulle följa med Nina och Johan ut till Värmdö, men i sista sekund så frågade jag Malin om hon ville överraska hennes familj och åka oanonserat till Mullsjö, och det ville hon.

Sagt och gjort så var vi i Mullsjö klockan 19 i torsdags och överraskade Christina med att knacka på dörren, hon blev väldigt förvånad och glad.

Senare tänkte vi lura Benny, men han såg bilen fast den var parkerad längre ner på gatan.

Hursomhelst så skulle jag till midsommarstången och kanske dansa med Krille och Jennies dotter, men när vi klev utanför bildörren så öppnade himlen sig så vi tittade på några tappra själar som dansade i regnet.

Sen middag hos Benny och Christina, och vilken kanongod middag det var, det kanske ser lite ut på tallriken men den fylldes ständigt på.

Efter detta så åkte vi ner till Krille och Jennie där Magnus och Linda också satt, det blev en hel del snapsar och öl och vi hade väldigt trevligt tills jag tittar ut mot vägen och ser min bil på väg att åka. Det är Malin som tröttnat så det var bara att hoppa in i bilen och åka med, men det var nog ganska lagom att åka för mig också.

Lördag: Den bästa maten jag ätit såhär långt iår, utan tvekan :)

Grillat och en massa gott, jag orkar inte skriva ner allt, men det var så gott att man inte kunde sluta äta.

Söndag: Hem till syrrans födelsedagskalas eftersom hon fyllde år, grattis Jessica!
Sen somna tidigt för att jobba en lång dag idag.

Ps. Ryssland är mina favoriter och det känns inte så illa att Sverige torska när Holland åkte på däng...

Inga kommentarer: