söndag 8 juni 2008

Jag e tillbaks!!

Om ni skulle saknat mig alltså, men det är klart ni har :)
Jag har varit nere i Halmstad hela helgen och inte haft tillgång till varken dator eller internet.
Men vilken helg vi haft därnere!!
Jag och Malin åkte i torsdags eftermiddag och var inte nere i Halmstad förrän midnatt, detta berodde mest på att någon dåre hade lyckats välta sin husvagn och blockera HELA E4:an.
Stugan var hur härlig som helst, 5 min att gå till östra stranden.
På kvällarna har vi ätit så gott med grillat och raklett (eller vad det nu heter)

Eftersom jag heller aldrig sett en vild älg i mitt liv så blev jag rätt förvånad när Malins mamma säger att det är en älg i vattnet, och visst var det en älg där.
Vi vet inte om den klarade sig men vi hoppas på det, senare på åkvällen efter maten så stod jag och Benny som e Malins pappa ute och sköt luftgevär när jag hör hur det dunkar i skogen framför oss, helt plötsligt kommer en älg ut ur buskarna och stannar 15 meter framför oss innan den springer tillbaka in i skogen, snacka om close encounter, moose close up eller vad man nu kan kalla det, men älg har jag sett nu!!!

Kort sammanfattning om helgen, runt 30 grader och sol, sandstrand, bad, god mat, trevligt sällskap, älg.. kort och gott, den bästa helgen än så länge i år!

Inga kommentarer: