torsdag 26 juni 2008

Nya tider

Nytt jobb, ny(gammal)bostad, ny bil, ny dator, ny katt...
Jag måste säga att den här tiden jag varit hemma (drygt 2 månader) känns som en riktig evighet och det känns nästan som jag inte varit i Holland alls, och det är väldigt synd.
Jag tycker om Amsterdam och alla vänner därnere och det är därför som jag saknar att sakna Amsterdam...
Fast, man kanske aldrig hunnit sakna det ordentligt eftersom det just är så mycket nytt som hänt och att man alltid mer eller mindre varit upptagen hela tiden.

Nåja, imorgon kommer det bli väldigt lugnt på jobbet.. eller jag kommer ha en del att göra då jag ska gå upp klockan 6 men förhoppningen är att man kanske kommer hem lite tidigare.
Inga planer för mig i helgen mer än att jag ska köra ut brorsan och hans familj till flygplatsen, sen har Malin bubblat nåt om något som kanske händer.. hon har frågat om mina planer iaf. och om jag hittar på nåt så måste jag säga till henne innan mjag bestämmer nåt.. med spänning väntar jag på vad det kan vara...

Inga kommentarer: