måndag 2 juni 2008

Nytt jobb

Så idag har jag jobbat första dagen på mitt nya jobb.
Det kommer bli en hel del att lära sig, men förhoppningsvis komemr det bli roligt också.
Imrogon kommer klockan att ringa 6 på morgonen eftersom jag ska vara i Jordbro klockan 7, och jag måste duscha på morgonen.

Nytt mobilnummer har jag fått också, 070-655 5542 kan ni nå mig på numera.

Ser fram emot helgen, fredag-sön kommer att spenderas i Halmstad på någon (förhoppningsvis) riktigt solig sandstrand och en massa saltvatten, jag föredrar ju bräck vatten, men så är jag ju Stockholmare också :)

Nehepp, nu ska jag se om Malin är sugen på att krypa ner i sängen tidigt idag.

4 kommentarer:

Malin sa...

bräckt vatten suger. klippor är tokigt och halmstad är underbart.

Anonym sa...

NÅGON solig snadstrand? Haha TYLÖSAND för i helvete THE STRAND!

Mmm jag funderade på att dra ner nu i helgen fakitkst men jag har inga pengar, allt måste gå till festen. Får bli på semestern istället. Love that city.

fredo sa...

Varför inte en solig strand på östkusten :)

Anonym sa...

Men du skulle ju till Halmstad? Eller menar du mig?