torsdag 16 oktober 2008

Hus i Helvete!?

Nåja, det kanske var en lite väl brutal rubrik, men jag och Malin har faktisk just i detta nu ett hus bokat åt oss.
Visserligen är det bara bokat till mitten på nästa vecka men ändå tillräckligt för att vi ska hinna prata med banken och känna efter lite till, men både jag och Malin känner att det är rätt.

Huset då, det är inte byggt än och inflyttning sker först till nästa sommar, med andra ord helt nytt och fräscht. Det ligger i Sundbyberg vid järva fältet och det skulle passa så bra med ett hus med tomt och en liten träaltan.

Nåja, i helgen så bär det av till Mullsjö för att hälsa på Malins föräldrar och gå på party med Smurf tema.. vi får väl se hur det går, men en röd mössa har jag köpt mig, man måste ju smälta in lite.

Nu sitter jag och kollar Heroes och väntar på att grannen ska komma förbi med nya Mercedes SL63 AMG för att åka ut på en liten tur.

Inga kommentarer: