torsdag 27 november 2008

Nu händer det grejjer

Till alla er som slängt sig över vår lägenhet *host* så kan jag säga att jag måste göra er besvikna, den är S Å L D.
Och dessutom så har jag och Malin nu K Ö P T en ny lägenhet.
Det hela hände igår, jag träffade min mäklare på lunchen och sålde min lägenhet, senare på kvällen så träffade vi den andra mäklaren och skrev på för den nya lägenheten.

Vi fick inte riktigt ut vad vi ville ha men å andra sidan så fick vi ner den andra lägenheten en hel del till så det tog ut varandra.

Det blev inget hus den här gången, men en väldigt fin lägenhet som vi är mycket nöjda med.
Den ligger i frösunda så det är fortfarande nära till Djursan med 509:an, samtidigt som det går direktbussar in till stan.
Inflyttning sker om 2,5 veckor redan så det är mycket att göra nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis! Skönt att fått det gjort? Lycka till med flytten :)