torsdag 13 november 2008

Torsdag, 07:39

Sådär, nu är det torsdagsmorgon och min vänsterhand skakar okontrollerat, jag är inte säker på varför eftersom jag inte känner mig så trött, men jag kanske är tröttare än jag tror!?

Idag har jag hunnit vara ute på Arlanda, komma hem och kolla 2 Scrubs avsnitt medans jag åt frukost, duscha och sedan skjutsat Malin till Solna, efter det körde jag tillbaka till Stocksund och till kontoret där jag nu har bryggt kaffe och bloggat, och klockan är inte ens 07:40...
Jag har faktiskt gjort iordning dagen arbete också och tar därmed min första rast för dagen.

Malins Bror och fru ska till Cancun idag (Bastards) och sitter på planet som lyfte för 40 minuter sen.. nåja, man får väl hoppas att man själv kommer iväg någongång också.

Slutfikat och dags att fortsätta dagens arbete nu.

PS. min bil finns på blocket, vill ni köpa?
http://www.blocket.se/vi/19055653.htm?ca=11_s

Inga kommentarer: