lördag 21 februari 2009

Firad!

Eftersom jag fyllde år i torsdags så hade jag bestämt att vi skulle fira mig med en fika och tårta, pappa stod för tårtan så jag och Malin bakade sockerkaka.
Runt 14.30 ringde det på dörren och där stod nästan hela ligan och sjöng ja må han leva, det var Mamma, Pappa, Gustav, Jessica, Stella, Jens, Sofie och Linn.
Dom hade lite svårt att gömma min present eftersom det var ett matbord med stolar som jag och Malin bestämt att vi skulle köpa, kolla in hur snyggt det är!!!

Efter detta blev tårta och fika, Christer och Carl kom lite senare eftersom Calle var på träning med AIK Fotbolls utvecklingslag.

Stort tack för bordet och stolarna!!! Mamma hade även köpt strumpor, lite hygienartiklar och en parfym.

Ikväll ska vi hem till Tanja och Jocke på middag, Jocke har fått ut ett bilspel på X-box som måste testas och utvärderas ordentligt, så dit ska jag och Malin senare.

Inga kommentarer: