torsdag 26 februari 2009

Stort inköp, väääldigt stort inköp

Jag har haft en upptagen vecka, det har varit en hel del jobb, men det är inte bara det, det har varit en massa räknandes hit och dit igen, ungefär som när vi köpte lägenheten.
Och idag så var det färdigräknat, idag skrev jag på kontraktet för en ny bil.
Eller den är inte helt ny, den har gått 320 mil så den är i princip ny, jag tänker inte avslöja vad det är för bil förrän den är levererad och klar så jag kan lägga upp en bild på den!

Om allt går enligt planerna så kommer bilen att levereras måndagen den 9:e Mars så Linda och Magnus som kommer upp helgen efter kommer att bli de första från Malins sida som får se den!

Nåja, det var inte gratis, snarare så kostade det skojrtan, så nu måste jag stänga ner bloggen, stänga av datorn och släcka lampan så vi kan spara in på strömmen.

Kram på er

Inga kommentarer: