torsdag 19 mars 2009

Inte alls mycket nytt

Hej på er!
Inte alls mycket har hänt sen sist som Malins syster Linda med Magnus och Leija (jag kommer få stryk för stavningen säkert så om det är fel Linda så säg bara till)
Det har varit en ganska så arbetssam vecka med mycket körandes av lastbil, alltså så har min bil fått stå och glänsa på jobbet, vilket är bra för att hålla milen nere men jag vill ju köra bilen också.
När jag jobbar så tar jag nämligen lastbilen hem på kvällarna...

Nåja, jag har varit ute hos Alex på ekerö i tisdags vilket var riktigt nice, första vårdagen med sol och lite värme så tog vi en långlunch som vi senare avslutade med en kaffe hemma hos Alex, självklart så satt vi ute i vårsolen på baksidan av huset!
Riktigt fint har dom det i huset, väntar nu bara på att han ska smälla upp en badbalja så man kan komma dit och bada på baksidan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ok, du har stavat fel. Det stavas Leia. Du slipper stryk den här gången då! Men nästa gång då j.....!!!!Ha ha ha! Kram