lördag 30 maj 2009

Sommar!!!

Så var äntligen första riktigta sommardagen här, tokigt varmt och jag har bränt mig lite fastän jag smort in mig med solkräm... nåja, det är inte så farligt och gör inte ont så det kunde varit värre.

Nåja, i torsdags så kom ju Majken hem från Nya Zeeland, det är ju sjukt kul och vi var tvugna att fira lite så igår satt vi på den lokala puben här i Frösunda och åt middag och drack en massa öl, det var hur kul som helst att träffa Majk och Marion igen, efter detta fortsatte vi til vår lägenhet där vi drog igång vattenpipan och drack Whiskey, en mycket trevlig kväll som mynnade i en lätt bakfylla idag lördag.


För att bota bakfyllan bestämde vi oss för att åka till 5 knop (ett badställe här i Sthlm)

Efter ett tag så blev det så varmt att vi bestämde oss för att bada, Malin var i först och sen kom jag.. det var riktigt jäkla svinkallt, men jäkla skönt när man väl kom upp.
Nu ska vi iväg till affären och handla middag, ikväll ska vi grilla och lyxa!

Inga kommentarer: