tisdag 28 juli 2009

Blocket

Hej Alla!!!
Kan faktiskt inte komma ihåg sist jag bloggade från en dator, sen jag klurade ut hur jag kan blogga från telefonen och hur enkelt det är så blir det faktiskt smidigare att göra det än att logga in på datorn.
Nåja, just nu har jag druckigt en öl och lagt ut en annons på blocket.
Jag och Malin gillar blocket och Tradera, idag hämtade jag en bugaboo åkpåse till vår Cameleon (visst låter jag insatt när jag i själva verket bara vidarebefodrar sånt jag hört andra säga) som vi köpte på tradera, man måste ju såklart ha en sån när det är kallt ute....
Helt ny, oanvänd i perfekt skick för 300 kronor mindre än den kostar i affären, om man börjar räkna vad jag och Malin sparat på att köpa nya (och nästan nya) saker på blocket så har vi ungefär just nu besparat 4.800:- från att köpa nytt i affär, dessutom är ger det nästan en kick att buda och leta :)
(Den stora spararen var vagnen som är ouppackad, fortfarande i plast och aldrig ihopsatt som vi fick 3.500:- billigare)

Nåja, måste tipsa om en Podcast också, Radio 538: powermix... prenumerera!!!!!!!!

1 kommentar:

Linda sa...

vad ska ni sälja?