måndag 21 september 2009

BugBygge

Det har varit alldeles för lite prat om min/vår besse som är påväg.
Idag var vi hos MVC och fick se att den lille fortfarande sitter upp, rackarns unge att krångla :) lik mamma sin.

Vi fick en tid bokad för vändningsförsök nästa måndag och därför så måste vagnen monteras ihop eftersom det finns en liten chans att vattnet går när detta försök görs.
Vi trodde att det skulle vara sjukt svårt och ta lång tid att montera den men icke, riktigt smidigt och kanske IKEA borde lära sig.



Här har vi kommit en liten bit på väg och chassit är monterat, det krävdes ju inte direkt att man var nån raketforskare.



Här har den kommit en bit till påvägen och det är inte mycket kvar



Så, vagnen är klar, som sagt så gick det riktigt smidigt och nu är den klar, vi har inte byggt sittdelen men den kommer ju inte att behövas på några månader.
Det är verkligen sjukt stort, men jag är påväg att bli pappa, det går i raketfart.

Calle och Joanna är plannerade om 2 veckor och vårt beräknade datum är om 4 veckor, men någonting säger mig att vi kanske kanske föder tidigare än utsatt datum.

PS. jag vet någon annan som ska bli pappa, men jag kan inte säga vem det är....än.

Inga kommentarer: