onsdag 9 september 2009

Köpt ny mobil

Så jäkla cool mobil jag har köpt, den är så retro att jag älskar den.
Hur liten och smidig som helst, ingen färgskär, inga MP3 signaler, inget internet, inget 3G, Inget MMS, ingen kamera.. man kan ringa och skicka sms, men det är allt.

Jag har haft precis hur många mobiltelefoner som helst genom tiderna, i alla märken och nu tänkte jag köpa de som jag gillat absolut bäst "under perioden som jag hade den"
En del blir man besviken på och en del saknar man för att den var allt man ville ha just då och lite till.

Jag har precis satt igång min och gått igenom de polyfoniska signaler som fanns på telefonen, jag har upplevt historia, och jag älskar det!!!!

Den telefon det handlar om är en Nokia, just den här modellen kommer jag ihåg reklamen för också, "det blåa ljuset från skärmen lyser upp ett helt rum."

Ja jäklar, så här ser den ut.
Nästa favorit som kommer att köpas är en Ericsson, men jag kommer inte säga modellen, men för er som är uppmärksamma ser att det inte är en Sony-Ericsson utan bara en hederlig gammal Ericsson...

Inga kommentarer: