tisdag 8 september 2009

Sydde hon fel eller?

Nu har det gått 5 dagar sen jag slog sönder läppen.
Idag tyckte jag att det var dags att ta bort ett av de 2 stygn jag har i ansiktet, jag måste säga att det ser ut som att doktorn inte sytt igen sprickan utan snarare tagit ett "spontan stygn" på läppen och sen varit näjd med det.
Nåja, vi får väl se när det läkt ordetnligt och jag rakat mig.

Sitter och kollar lite på trådlösa ljudsystem nu när vi äntligen fått Spotify (som är så mycket bättre än jag trott även om jag visste vad det var innan)
Jag tänkte att vi får sälja vårt Sony Surround med golfbolls stora hötalare och köpa ett nytt system så jag kan streama från datorn utan sladdar (dessutom kan den visa filmer från datorn trådlöst) och sen köpa en liten separat sterio som är portabel som också spelar från datorn.

Nåja, nu är klockan snart 22 och jag sitter på balkongen och har det bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns en pryk till sony som ska kunna streama ljud från datorn till sony prylar! Kolla datorgrottan i arninge, den går på bluetooth tror jag!//leo

fredo sa...

Tack Leo, men bluetooth har vi inte på Malins dator, och dessutom så behöver jag snabbare överföring om man ska köra grafik, plus att bluetooth är man lite beroende av avståndet mellan sterion och datorn.