måndag 9 november 2009

Helgen som gått

Eftersom vi skulle haft besök som jag skrev tidigare så fick vi inget besök i hegen, så vi bestämde oss för att ta helgen som den kom.
Strax efter att jag kommit hem från Majk så ringde Mattias Rabe och undrade vad jag och Malin hade för oss, eftersom vi inte hade några planer så frågade vi om de ville komma över och äta lite Tacos vilket de ville.
Det blev en riktigt trevlig kväll med mycket barnaprat eftersom de ska ha besse i vår.
Ella var såklart en huvudpunkt och höll oss på alerten/sov som en liten sten.. allt om vartannat!


På söndagen sen så vaknade vi efter en riktigt god natts sömn, Ella lyckades sova 4,5 timmar på raken så både jag och Malin fick lite sammanhängande sömn, det var inte igår som det hände.
Sen var det dags för frukost och eftersom det var fars dag så hade Ella varit ute och handlat presenter till mig, så här såg det ut när jag kom ut till frukostbordet.



Efter detta så kom Malins försäldrar plus kompisar förbi på en fika eftersom de varit i stan och sett Buddy Holly dagen innan och ville passa på att säga hejdå till sit barn och barnbarn.

Efter detta åkte vi in till stan och träffa Carl, Joanna, Gabriel, Felice, Alex, Jess, Majk, Marion och Oden (puh) hemma hos Calle och Joanna för att hänga lite.
Ella fick superfina presenter från Familjen Gripenberg och Joanna visar sig vara en riktig liten designer då hon sytt riktigt snygga byxor och en tokfin filt till Ella.

inga bilder på de har jag men Ella har även fått ett par hemma sydda Basketpjuck av mormor som jag slänger med en bild på också!

2 kommentarer:

Christina sa...

Men fredrik dom är väl inte sydda
heller de är ju virkade.Kramis
Stina

Anonym sa...

Ojojojoj! På översta bilden kan vi se en kille med väl hand om barn, det syns långa vägar! ;)
Skät åsido, det var skoj att få känna på vad som komma skall och skoj att få träffa Ella igen, denna gång en längre stund... och hennes föräldrar så klart :)
Tack för en mysig kväll i lördags... vi får ta en repris snart, då hemma hos oss.
Lina hälsar så gott!

Kram på er!