tisdag 5 januari 2010

Sjukt dålig på uppdatering

Hej Alla, ja ja ja, jag har varit riktigt riktigt dålig på att uppdatera (Linda ;) men det beror förståss på juletider, nyårstider, hockey och jobb.

Jul, har varit kanon, 24:e spenderades en heldag hos min syster tillsammans med hennes familj, mamma, pappa och lillebror.
Dagen efter åkte vi ner till Mullsjö och Malins familj.

Efter detta så var det jobb och J-VM i hockey, detta ska vi inte ens tala om då jag är så förbannad att vi inte fick en ärlig chans att gå till final.

Vincent och Marlous från Holland som var här i somras kom igen och nyår spenderade vi tillsammans med dem hos Jocke och Tanja på en fruktansvärt trevlig och lyckad nyårskväll så stort tack till er för ett trevligt nyår!!!!!

Jag ska försöka bli bättre på uppdates, men ni kan hitta bilder på Ella nu på min Facebook och jag ska även lägga upp nyårsbilder där snart.

Inga kommentarer: