måndag 24 maj 2010

Mycket har hänt sen sist

Jaha, var ska man börja, det har ju hänt en del sen sist så vi får försöka göra en lång version kort.

Några dagar efter Gumball 3000 så ringer Joakim upp mig och säger att han skulle behöva skjuts för att hämta en ny testbil, tyvärr så kan jag inte plocka upp honom utan han hämtar densjälv varpå han ringer igen och tycker att jag borde komma och kolla in bilen.
Jag frågar om jag får köra bilen (utan att veta vilken det är) varpå han säger självklart.
nåväl, jag låter bilderna säga resten.





Efter detta så har jag, Malin och Ella varit i Spanien för att hälsa på min bror med familj, så tidigt förra helgen så gick vi upp på morgonen och flög. Ella är en dröm att resa med just nu, hon är nöjd så länge mamma och pappa är med, då kan hon i princip sitta varsomhelst och hur länge som helst, så länge hon får mat.
Nere i Marbella var vädret kanon och huset enormt fint som de flyttat till, vi fick låna Sofis sovrum (tack Sofie) med eget badrum och utsikt som slår det mesta.
Tyvärr så var jag och brorsan med om en krock vilket kvaddade has bil, men vi klarade oss och tack gode gud så åkte alla tjejerna i den andra bilen framför oss, vilket gjorde att vi kolliderade och inte dom.





Nåja, alla vi klarade oss väldigt bra, och vi hade det verkligen supertrevligt, tjejerna börjar bli stora också, Sofie var fantastisk med Ella och Linn likaså.
Sofie är dock lite äldre och kunde ta mer ansvar med Ella och var verkligen superduktig.
Långa och relativt varma och trevliga kvällar vart det med Jens och Ann medans solen sakta gick ned.
Jag ska försöka lägga upp lite bilder på Facebook och kanske på bloggen här också när jag får tid.

Inga kommentarer: