söndag 24 oktober 2010

Gift man

Fy fasiken vad jag har haft mycket för mig de senaste veckorna, det är helt enkelt hur mycket som hänt och därför har jag inte kunnat blogga.
Nu när jag äntligen har lite tid så kommer jag inte kunna berätta allt för då blir det ett alldeles för långt inlägg.

Det viktigaste som hänt under denna tid är ju att jag och Malin har gift oss, vi är nu herr och fru Troedson (även om skatteverket hävdade ett tag att vi hette Troedsson med 2 s och vår dotter hette med 1 s)
Detta skedde 2010-10-10 och närvarande på vår borgliga vigsel var mina föräldrar, Malins föräldrar, Jocke och Tanja, Kristoffer och Magdalena, följt av Ella och Maxen.



Vigseln skedde i vårt vardagsrum, Jocke och tanja anlände tidigt på morgonen med en Champagne till oss, sen fixade de allt, mat, Malin, roddade och fixade så allt var perfekt när det väl var dags.



Efter vigseln så var vi inne med våra föräldrar och åt middag på Stallmästargården. När denna var klar så begav vi oss till brölloppssviten på Crystal Plaza där bubbelbad och
Mumm stod på menyn.

Inga kommentarer: