tisdag 18 januari 2011

Audi RS5

Idag så fick jag frågan av Jocke om jag kunde hjälpa honom köra ner en bil till Södertälje.
Eftersom jag hade 2 timmar över (tog mig 2 timmar över) så tackade jag ja, eftersom bilen jag skulle köra ner är rätt snabb och det sällan är chansen man får köra en sån bil.
Vid Södertälje om man tar av mot Göteborg så är det en rätt lång och fin raka, och idag var den nästan helt tom så jag provade att gasa lite... Filmen får prata för sig..
Glöm inte att du kan förstora bilden genom att klicka längst ner till höger på filmrutan och glöm inte att höja ljudet lite ;)

2 kommentarer:

christina sa...

så fort skulle jag inte våga köra det var så jag blev rädd du ska inte få några moraliska tankar av mig var rädd om dig. Stina

fredo sa...

Ja, det kan ju tilläggas att det var torr väg och nästan inte en bil på den flerfiliga motorvägen, annars hade jag aldrig kört på så mycket