onsdag 6 april 2011

Undrar om det börjat spöka hemma...

...eller om det kanske är jag som är uppe och spökar?

I måndagskväll var jag på derbyt mellan Djurgården och AIK, ett derby som var ganska sömnigt och när nästan 30.000 pers kommer för att se fotboll så kan man faktiskt förvänta sig att se en bra match, det var det inte...
Matchen med tillhörande middag och öl var min 30-års present från Kristoffer, vi hade extremt trevligt och när kvällen var slut så var man rätt lullig, men sista ölen dracks innan 20 på kvällen eftersom jag skulle jobba dagen efter.

I tisdags så var jag såklart otroligt trött och somnade ganska tidigt, men imorse när jag vaknade så hade det hänt 2 konstiga saker.

1. Dörren till frysen var öppen (Malin hade gått upp och stängt den när den började larma) men det kan ju förklaras med att jag inte stängt den ordentligt på kvällen.

2. Högt ovanför vår säng på väggen sitter en hylla med några ljusstakar, blommor och en fotoram med bilder från ultraljudet. Imorse när jag vaknade så ligger ramen med fotot på mitt sängbord.

Visst kan det varit jag som tagit ner det, men för att göra det måste jag ställa mig upp i sängen, i princip stå på Malin eftersom fotot är på hennes sida av sängen och ta ner det för att sen lägga det på min sida av sängen.
Malin borde ju vaknat och märkt detta men ikke.. kusligt, eller hur

Inga kommentarer: