tisdag 29 november 2011

Hurra för min fru idag

Idag så fyller min fru år, man ska ju inte tala om en dams ålder men hon har ju en bra bit kvar till 30 :)
Jag vill med detta inlägg passa på att tacka för all tid hittils som vi spenderat tillsammans, allt du gett mig och hur du berikat mitt liv, det finns ingen på jorden som kunnat göra mitt liv bättre än du och jag hoppas verkligen att det är för evigt.

Jag och Malin har ju kommit en bra bit tillsammans i våra liv nu, helt plötsligt så bor vi i en fantastiskt fin 4:a, har en underbar dotter som utvecklas i en rasande fart och ett liv som går i 120, detta gör ju att jag inte hinner uppdatera bloggen som sig bör.

Jag tror att vi har haft något varje helg inbokad sen september och jag ser ju inte att det skulle bli mindre att göra denna december för, nu i helgen så åker jag och Micke till Örebro för att jaga hela lördag och söndag.
Helgen efter det så är det adventsfika med barnen och vänner, helgen efter det är det glöggfest hemma hos oss för min del av familjen, helgen efter det så är vi i Mullsjö för att fira jul med Malins familj och helgen efter det.. ja då är vi faktiskt i Singapore.. tiden springer iväg.
Men det är väldigt kul att det finns så mycket att göra, tyvärr så går ju tiden så fort att man knappast hinner med att bromsa upp och ta sig lite tid att tänka och känna efter hur man verkligen har det.

Idag ska jag försöka sakta ner på tempot, se till att Malin får en bra födelsedag och ta hand om min tjejer som jag är så stolt över

Inga kommentarer: