fredag 25 januari 2008

1000 Besökare

Grattis till mig själv, 1000 gånger har denna blogg blivit öppnad och läst, det är inte så dåligt på ungefär 1 månads bloggande :)
Idag kommer det vara en riktigt bra dag, varför?

* Det är sol och jag känner mig tok pigg och initiativ rik
* Alla på jobbet är på lika bra humör
* Djurgården vann igår mot Södertälje
* Det är fredag
* Det är lönefredag

Ikväll är det hockeyträning mellan 22-23.30 och sen kommer man sova gott, imorgon ska jag och Malin in till stan och äta middag på en restaurang och sen bio.
På söndag är det hockeymatch mot Dordrect borta som vi är piskade till att vinna, och jag måste göra lite nya poäng för att behålla ledningen i den totala poängligan, det ska jag väl klara av.

Hoppas alla får en riktigt trevlig helg!

Inga kommentarer: