måndag 28 januari 2008

Helgen med storvinst i Hockeymatchen

Så var denna helg över, men det har varit en bra helg.
I fredags var jag på träning och kom inte hem förrän sent, så det är inte så mycket att rapportera därifrån.
På lördag så åkte jag och Malin in till stan och åt middag, sen gick vi på bio och såg National Treasure, Book of Secrets vilken var minst lika bra som 1:an i min mening, klart värd att se för er som inte sett den.

Söndag och bortamatch mot Dordrecht, en match som vi var tvungna att vinna.
Jag hade dagen till ära skaffat ny klubba också så det var goda förutsättningar.
Vi kom till Dordrecht riktigt taggade efter sista förlusten mot Nijmegen och startade direkt med ett mål, sen flöt det på och slutresultatet skrevs till 16-1 till oss, min kväll var riktigt lyckad då jag låg bakom hälften av målen, 6 gjorde jag själv och 2 passade jag fram till så nu är snittet uppe i lite drygt 3 poäng per match och vi fortsätter leda ligan.
Den riktigt nyckelmatchen blir antagligen den sista matchen för säsongen, den mot Nijmegen som ligger bakom oss med 1 poäng.

Inga kommentarer: