onsdag 16 januari 2008

2 kaniner till salu.

Någon som vill köpa kaniner? Nu kommer jag bli lynchad av Malin för att jag skriver detta, men jag orkar inte med Agnes, kanin Nr. 2 som vi köpt. Oliver som är den första kaninen har varit en bra kanin som inte bitits eller ställt till med problem, men Agnes...
Hon biter på allt och imorse hade hon dragit ut pluppen till vattenflaskan igen och pluppen är dold någonstans i all halm, medans vattenflaskan ligger på golvet. hon har dessutom bitit sönder den hylla som finns i buren så att den ständigt ramlar ner, jag är så trött på henne nu.

Se detta som en annons för 2 kaniner, hanen är steraliserad och dessutom får ni 2 burar på köpet, en ute och en innebur. Om ni vill köpa så skriv in ett pris i kommentarerna så får vi se vad som händer, leverans fritt inom Holland :)
Bilder finns på begäran.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag kan ta dem, om du kommer hit med dem. jag vet en som vill ha dem. du får 500kr st

fredo sa...

Ge dig tillkänna så vi kan ordna med transporten omgående :)

Anonym sa...

kani"n"balen säger att ta dem till birkastan, vill inte ge mitt namn till känna men sätt dem i en bur utan för min grill "Rattatouile"
vi kan göra betalningen genom payex

fredo sa...

Inga problem, skaffa ett komviq kontant så kan vi göra upp allt i hemlighet, helt perfekt.. Kan man komma förbi dagen efter och käka lite?