onsdag 9 januari 2008

Flyttar alla nu eller?

Är det mode att flytta? Har jag missat nåt (igen)?
Det är riktigt många som flyttat den senaste tiden och det började med att Calle och Joanna flyttade in till stan, sen flyttade Malins Bror med fru, min syster har flyttat, Alex har flyttat, Michele på jobbet har köpt bostad och flyttat (grattis!) och säkert en massa andra som jag glömt.
Jag blir sugen också, jag har ju en lägenhet hemma sen några år men eftersom alla flyttar in till stan så blir man ju lite sugen.

Men grattis till alla och och jag väntar mig en massa middags inbjudningar när jag kommer hem.

4 kommentarer:

Anonym sa...

du kan väl börja med att flytta hem!! så kan du flytta in till stan sen!

fredo sa...

Ja för fan, hem kommer man alltid. Kommer knappt ihåg min lya alls dock så det blir lite som att flytta till en ny lägenhet igen, antar att den måste uppdateras lite

Anonym sa...

Jag har ju sagt till dig att det behövs lite uppryckning i HV, så du vet ju vart du BÖR flytta!

fredo sa...

Haha, sist jag kollade så leder HV med 11 poäng i överlägsen stil. Dif behöver en riktigt poängkund så jag ska nog snacka med dom först :P