onsdag 2 januari 2008

GOTT NYTT ÅR!!!

2008 är ett faktum och inga nyårslöften gjordes, eller jo egentligen.
Jag och Malin ska bli nyttigare, äta bättre med mindre skräpmat.
Festen var helt ok, blandat med Brasilianare och nordiska.
De som kom från Brasilien hade musik och dansade enlig all Brasilliansk tradition och vi nordiska höll oss till singstar, jag förlorade såklart i varenda låt utom Sweet home Alabama som jag egentligen inte hade mest poäng i men klart var bäst :)
Det blev ingen Tom Cruise, det blev en halv "Men in black" typ som en ny rekryt till MIB som glömt den svarta slipsen hemma, bild kommer senare idag.
Tills dess får ni en liten film på ett av de bästa privat fyverkeri jag sett, jag missade det mesta men det jag fick med är värt att se.
Gott Nytt År till er alla!

Inga kommentarer: