måndag 21 januari 2008

Helgen som gått

Så var det måndag..igen.. varför kommer det alltid som en överraskning?
Hursomhelst så har helgen varit bra och här är en kort redovisning.

Fredag så var jag och kollegorna på baren efter jobbet, eftersom jag hade bilen så blev det inga öl men det var kul att träffa dom lite utanför kontoret också, sen bar det hem och vi åt tacos till middag.
I lördags så sov vi ut och senare på kvällen hade vi match mot Nijmegen som vi förlorade med 6-4. faaaan Nu leder vi serien med bara 1 poäng och det känns inte bra, mitt facit blev 1 mål och 1 assist, vi har 1 möte kvar med Nijmegen på hemmaplan och då måste vi vinna.

Söndag så hade vi slappardag, både jag och Malin uppdaterade dock våra CV:s och ska börja blicka lite mot Sthlm och se vad som erbjuds.
Malin tog en promenad medans jag gjorde rent i kaninburen (any takers?) och sen kollade vi på nya avsnitt av Prison break, Desperate housewives och Ugly Betty, sen var klockan mycket och avslutades med att börja lyssna på en ny ljudbok tills vi somnade och sen BOOM, måndag igen.. suck.

Inga kommentarer: