fredag 18 januari 2008

Vafan, inget svar?

Hörni som läser denna blogg, är det ingen som vill köpa ett par söta kaniner? Nästan gratis är dom med bur och allt.
Om ingen svarar så kommer vi sälja dom till någon här, och alla vet väl vad Holländare gör med kaniner (speciellt på jul) jo kaninerna tillagas och blir uppätna så vill ni ha det på ert samvete, va?
Jaja, nu är det nästan helg och det blir en favvo i repris, tacos ikväll.
Imorgon är det match mot Nijmegen som ligger precis bakom oss i serien så det är den viktigaste matchen än så länge.
Annars är vädret riktigt sugit med regn regn och regn. Fan, jag måste ju parkera bilen och gå en bit eftersom jag inte kan ställa den på gatan idag då det kostar att stå här även på helgerna.

Jaja, hoppas att alla få ren riktigt bra helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du vet vad jag sagt om kaninerna.
1. Låt Holländarna käka upp dem
2. Låt Jörgen leka med dem
Passar inget av dessa altrnativ kan ju alltid jag bidra med ett Gyttorps!

Hälsa Malin!!

fredo sa...

Jag håller med, men problemet är bara att Malin inte vill sälja dom till någon som äter upp dom, och hon vill inte lämna dom till kanin hemmet som finns här för att dom kanske blir särade på då.. SUCK..