fredag 4 januari 2008

Intervju med mig själv

Dags för en liten intervju med mig själv eftersom ingen annan gör det :P

Fullständigt namn tack?
- Cai Fredrik Troed Troedson

Varför Troed 2 gånger?
- Därför att Troed är ett släkt namn, alla som föds Troedson heter Troed, både kille som tjej.

Bor?
- I en 2:a på gångavstånd in till centrala Amsterdam

Amsterdam, då tar du droger också?
- Nej, jag använder inga droger förutom alkohol och snus

Men kom igen, någonting måste du ju ha testat därnere?
-Faktiskt inte, men jag känner en massa som håller på, men det är mest lättare "lagliga" droger

Ålder?
- 26, 27 den 19 Februari

Längd?
- Säg 172 så stämmer det nog in ganska bra

Vikt?
- Damn, jag ville inte ha den frågan juh... Nåja, jag ligger på en 74 kilo

Singel?
- Nej, tillsammans med min flickvän sen snart 2 år

Jobbar med?
- Som Account Manager för Verizon Business

Tjänar?
- En del pengar, men dom tar ju slut alldeles för snabbt

Vad gör du nu?
- Sitter och avslutar jobbveckan inför helgen

Vad gör du om 1 år?
- Förhoppningsvis avslutar jobbveckan på kontoret i Stockholm.

Är du snygg?
- Ja det tycker jag, kunde varit betydligt värre

Har du bra självförtroende?
- Ja fan (får man svära i en intervju här?), det är nog hyfsat. (det går bra att svära, reds anm.)

Vad åt du till middag igår?
- Linssoppa med ostmackor, men ikväll blir det pasta gratäng

Favoritmat?
- Får dra till med Tacos där, det är ju sä jäkla gott

Favoritdrink?
- Finns många, men öl och whiskey. Måste jag säga en drink? jag tar en GT eller redbull vodka då

Senaste film du såg?
- Det var den grymma filmen, Mystery Alaska. (Hockey film, Reds Anm.)

Bästa autograf du fått?
- Ingen tvekan där, Wayne Gretzky tillsammans med Mats Sundin.

Och till sist, vad önskar du dig nu?
- Fred på jorden. Nej nej, eller jo men nu vill jag ha en riktigt bra helg!

Trevlig helg till er alla!

Inga kommentarer: