onsdag 30 januari 2008

Vinden har vänt.. del 2 (av 3)

Så har ytterligare en vecka gått sen sist jag skrev om detta.
Jag kan tyvärr fortfarande inte rapportera allt för mycket om det även om nu några har fått reda på vad som ska hända, men eftersom alla detaljer inte är klara så kan jag inte skriva så mycket mer denna gång tyvärr, men förändringar är på väg.
Jag håller på att utarbeta hur de ska genomföras för att på bästa sätt få det att flyta smidigt och nästa vecka så kommer jag avslöja betydligt mer, allt faktiskt.

I övrigt så var jag inne i stan igår och träffade några svenskar som var här över kvällen, det vart några få öl, redlight och coffieshop, det var mycket trevlig måste jag säga och det blev inte för sent heller.

När jag kom hem så hade Malin varit på Ikea och köpt en potatismos mosare (eller vad det nu heter) till mig som jag inte har hittat någonstans så ikväll blir det potatismos hade jag tänkt mig, Malin har en riktigt bra egenskap som är att komma ihåg vad jag vill ha när jag sägre nåt i förbifarten och sen köper det till mig, jag blir alltid lika glad, hon blir inte så glad dock för jag har minne guldfisk och kommer aldrig ihåg vad hon vill ha.

Inga kommentarer: