tisdag 29 januari 2008

Tung Tisdag

Så är Tisdagen här igen, den värsta dagen på veckan enligt mig och er som röstade.
Igår så spelade Djurgården mot HV71 så jag köpte matchen på canal plus och bänkade mig.
Malin som håller på HV satt brevid och hejjade, fast på fel lag då.
DIF öppnade grymt bra och effektivt och ledde med 2-0 efter första perioden.
Tyvärr så kom HV igen och matchen slutade 2-2.
Det vart 4 öl till det och även fast jag ätit ordentligt så kände jag av dom så idag är jag nästan bakis seg, kan bero på att vi inte somnade förrän efter 1 inatt heller.

hursomhelst, full rulle hela veckan, ikväll ska jag in till stan och möta några svenskar som kommer ner, imorgon hockeyträning, torsdag städa eftersom Malins kompis kommer ner på fredag och stanna över helgen så jag vette fan när man får vila lite.
Gentleman som jag är så har jag sagt till Malin att det är okej att de går och shoppar kläder ensamna på lördag så de får lite kvalitetstid tillsammans utan mig, är inte det väldigt fint gjort av mig?

2 kommentarer:

Anonym sa...

"torsdag städa"

Har du rosa tofflor också????

fredo sa...

haha, det har jag ju inte...
Och jag får inte göra en "pippi" och hälla ut en massa vatten med såpa på golvet och sen skejta runt med trasor på fötterna heller :`(

Städa var bättre förr