onsdag 20 februari 2008

Födelsedagen avklarad


Så var den över för den här gången.
Dagen gick ganska fort på jobbet och jag borde kanske fått mer gjort men tröttheten från den sena söndagsmatchen satt fortfarande i.
Väl hemma så möttes jag av Malin som ledde mig ut i köket där ett stort paket stod på bordet, ivrigt öppnade jag och det visade sig vara en Beertender. Denna modell har en display som berättar hur mycket som är kvar i öltunnan, den kyler ner ölen och visar även hur kall ölen är.
Helt perfekt, det enda är bara att jag måste försöka hitta något ställe i Sverige som säljer öltunnor som passar till den här modellen.
(Klicka på bilden för att se den i större storlek)
Senare så hade Malin lagat en kanongod middag och sen blev det en lugn och skönt kväll.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, malin e inte mån om din mage inte... Du kommer sluta som burken med en gigantisk öl magen!

fredo sa...

Lägg av, det kommer jag inte alls.
Men jag vet att du kommer komma över och testa :)
Måste bara hitta hur man importerar nu, har redan mailat till, systembolaget, Spendrups som har hand om Import och Heineken Sverige. Fan, det är stabilt att ha en sån, nu ska jag bara ha en för vatten och läsk med :)

Anonym sa...

Men de måste ju finnas på systemet, fan de där va ju nåt jippo på för nåt halv år sedan här och fanns att köpa på siba och allt.

fredo sa...

Jag vet, men det var OBH-Nordica och deras maskin, den har 5 liters tank och helt andra tunnor :(