måndag 18 februari 2008

Helgen som gått

Så en kort redovisning för helgen som gått.
I Fredags så var det dags att prova om knät skulle hålla för lite hockey, hoppade in och spelade lite match med andra laget men fick gå av efter 2 perioder eftersom jag kände av det igen, åkte hem och hade en god natts sömn.
I lördags så var jag, Malin, Vincent och Marlous och bowlade, sen var vi ute på restaurang inne i stan och hade en riktigt trevlig kväll.
Igår så var det sista bortamatchen för säsongen mot Groningen, en match som vi var tvugna att vinna. Det gick bra och jag tror det blev 11-2 tillslut och jag gjorde 5 poäng så nu borde jag vinna poängligan då vi bara har en match kvar, lite beroende på hur det gick för Nijmegen igår så kommer vår sista match antagligen bli direkt avgörande.
Vi leder med 1 poäng över Nijmegen och möter dom i sista matchen om 2 veckor, förlorar vi så blir vi inte mästare så nu är det fullt fokus!

Inga kommentarer: