fredag 8 februari 2008

Fredag igen och helg

Så är det Fredag, solen skiner och det är lite varmare ute.
Imorse gick solen upp när jag var på väg till jobbet och den var helt blodröd så jag kunde inte undgå att tänka på citatet från sagan om ringen: "A red sun i rising, blod has been spilled this night" men det var såklart ingen sagan om ringen fan i närheten så jag kunde inte dra det skämtet, men jag skrattade lite själv och kände mig allmänt bra.
Vi såg American Gangster igår, riktigt bra, så det är bara att se den.

Malin ligger hemma och är sjuk så när jag är klar här blir det hemgång och sen lugn hemmakväll med tacos och kanske Lejonkungen på svenska, hur länge sen var inte det???

Eftersom vi har stor bossen influgen från England idag så får jag återgå till jobbet nu och önska alla en riktigt trevlig helg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

På mitt jobb är det ja som är STOR chefen...... får jobba upp dig lite frodo ;)

fredo sa...

Hmm, ja det kanske är så. Hade jag varit stor chefen som jag träffade så hade jag dragit in 60.000 i månaden... Efter skatt...

Anonym sa...

Sånna summor är omöjliga i sverge. Dröm om......