torsdag 14 februari 2008

Migrän

Igår var det tomt på uppdateringar, jag vaknade igårnatt klockan 4 av en migrän, kunde inte somna om och den släppte inte förrän vid lunch, resterande del av dagen så hade jag "bara" normal huvudvärk. Jag låg bara hemma i soffan och vilade, det var länge sen men idag är jag tillbaka. Torsdag redan och och alla hjärtans dag idag!
Vi kommer laga en riktigt mysig middag ikväll med räkor till förrätt och sen nån riktigt god fisk.
Måste berömma Malin för att hon är en underbar flickvän också som har förståelse för min dåliga fantasi och att jag inte köpt nåt till henne, men hon ser mer fram emot att vara tillsammans och göra detta till en mysig kväll hemma med bara oss två tillsammans, utan förväntningar.

Såg Isprinsessan igår efter att ha läst boken av Camilla Läckberg, boken var riktigt bra men serien som gått på SVT var helt värdelös, det kändes bara som att storyn och namnen var samma, allt annat var annorlunda, och skådisarna gjorde ett riktigt dåligt jobb.
Se den inte om ni läst böckerna.. eller förresten, se den inte över huvud taget.

Inga kommentarer: