onsdag 6 februari 2008

Vinden har vänt...del 3 (mama I'm coming home)

Så är det sista delen i denna följetång.
Som några av er redan vet så kommer jag och Malin att flytta till Stockholm snart.
Jag vill inte säga för mycket så ni som läser från VzB, var lite tysta då detta inte är officiellt än.

Tanken var att vi skulle flytta i slutet av april, men av olika anledningar har vi blivit tvugna att snabba på detta och bilen som ska köra hem alla grejjer till Sthlm anländer den 27:e Mars. När vi åker är lite oklart men det blir i början på April.
Förhoppningsvis så kommer jag stanna kvar i företaget och vi håller nu på att undersöka hur vi ska göra för att få en smidig förflyttning.
Malin kommer att behöva ett jobb, hon är otroligt duktig i sitt nuvarande arbete som har med resor att göra så om någon av er känner en resebyrå som anställer eller markpersonal vid Arlanda för olika flygbolag så hör av er, även receptionist tjänster sökes.

Så, nu är det dags att säga upp sjukförsäkringen, banken och mobil abonnemanget och börja blicka frammåt, det är ju mindre än 2 månader tills vi flyttar hem.

3 kommentarer:

Anonym sa...

nemen fredrik, vad trakigt :((

hoppas ni far det bra i stockholm och det gar igenom sa du kan jobba pa V i sthlm oxxa:)
/erika

Anonym sa...

åhh vad det var lätt att lista ut detta ;) nu drar jag till thailand. krama

fredo sa...

Erika, det blir lite tråkigt att lämna Amsterdam.. Men Sthlm är ju så fint på våren och av olika anledningar måste jag flytta hem :(

Josefin, vaddå lätt att lista ut? Eftersom min resa till Curacao blev inställd så är det klart att du måste skryta med Thailand ;)