torsdag 20 mars 2008

Dags att flytta.. och det snabbt

Jag vet inte om ni sett artikeln i Aftonbladet idag om att Osama på nytt hotar EU:s ledarmot och drar återigen upp de karikatyrer som Danmark publicerade.
Jag tror att till saken hör att nästa land att hota ordentligt mycket väl kan bli Holland.
Det finns en kille i parlamentet som hatar islam och tycker att de helt enkelt är dumma i huvet, Parlamentariken tycker Islam är en religion med fel värderingar och tycker egentligen inte att den ska få finnas.
Majoriteten Holländare tycker att han är "gek" eller lite galen.

Han vill att Holland ska sända en Anti Islam film som heter Fetna Movie eller nåt sånt och i Osama land har dom börjat deras uppvärming med att bränna Hollänska flaggor.
Vi får se hur detta utspelar sig, jag tror inte filmen kommer att sändas och detta kommer blåsa över men man vet ju aldrig...
Om någon läser texten och allt inte stämmer så får ni gärna rätta mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet 276milj amerikaner som oxå hatar islam och bin laden, sen vat jag 100milj araber som hatar amerikaner och bränner deras flaggor.
Sen vet ja nog en svensk som hatar islam och religion över huvudtaget.. Fast han bränner inga flaggor. Men filmen där skulle han nog vilja se.

fredo sa...

Jo, men så hämnades faktiskt islamisterna på USA genom att flyga in med flygplan i tornen och bombdåden i London så visst kan dom hämnas...

Anonym sa...

Ja, men varför skulle de hämnas på holland som är ett land full av utlänningar, halva arabien jobbar ju fan som kokain försäljare i redlight som de köpt av bin laden på lång väga...