onsdag 19 mars 2008

Grattis Gripenberg

Igår enligt SMS så har Carl "knatte" Gripenberg blivit först ut i gänget med ytterligare 1 sak, han har blivit pappa. Det känns helt otroligt att någon i ens närmaste vänskapskrets, killen man lirade hockey med på stockan varje helg som 11-åring har gått och blivit pappa.
Flasse som de kallat den lille mår bra och mamma Joanna mår också bra, men det var tydligen inte den lättaste och snabbaste födseln i världshistorien.
De får berätta mer då jag bara fått höra lite genom SMS men jag vill verkligen gratta båda två (eller ska jag säga 3) och att alla mår bra är viktigt.

Så ett riktigt stort grattis och både jag och Malin ser fram emot att komma hem och träffa er igen!

5 kommentarer:

Anonym sa...

till saken hör väl kanske att calle aldrig varit väldens bästa på att höra av sig om något... ;)

fredo sa...

Nja, kan tänka mig att hans senaste dygn har varit ganska buissy... men ett sms fick man ju och så fort de kommer hem och allt lugnat sig lite så får man nog veta mer.
Vem är näst på tu då?
Har du värmt upp Jess ordentligt eller ;)

Anonym sa...

Jag är snart där! inga problem. Lite plugg emellan bara så man kan börja dra in lite deg bara!

Joanna sa...

TACK!!!!! Det är en grym känsla! ser fram emot att ni killar börjar jobba på saken så vi har några att rulla vagn med. Kramar fr Gripenbergarna

Anonym sa...

suck, va å kolla på lill gripen ida.