torsdag 27 mars 2008

Nostalgi

Någon som kommer ihåg gruppen Clawfinger?
Jag lyssnade alltid på dom som liten och tyckte det var riktigt bra, och imorse så började jag nynna på texten till "The Truth" och kom på att jag måste höra dessa låtar igen.
Jag gick in på www.seeqpod.com som är en sökmotor och du kan hitta musik online och spela upp dom direkt, utan att ladda ner dom. Det är en riktigt bra tjänst för övrigt som ni borde testa.

Nu när jag lyssnat lite så insåg jag att jag fortfarande kan texterna utantill och att det är ganska imponerande då jag inte kunde mycket engelska som liten men varje ord stämmer som jag lärt mig, måste hört deras skiva tusentalsgånger så det är kanske inte så konstigt.

Någon annan som kommer ihåg dom och får samma nostalgitripp som jag?

Inga kommentarer: