fredag 28 mars 2008

Sista dagen på jobbet

BOOM... vad hände?
Har precis kommi till jobbet och inser att detta är sista dagen på arbetsplatsen i Holland, och än är det mycket som inte är klart.
Jag förhandlar fortfarande om lönen i Sverige och inget kontrakt är påskrivet eller framplockat.
Jag vet inte om jag kommer att ha någon dator iordning gjord på tisdag eller riktigt vad som händer.
Jag har heller inte hunnit rensa skrivbordet eller spara ner min personliga saker på datorn.
Jag har inte insett att detta är sista arbetsdagen i Holland, nästa vecka bor jag i Sverige igen.
Jag är riktigt glad att Malin kommer med också, det ser jag fram emot.
Vi var inne i stan igår och hade det riktigt mysigt när vi satt och åt middag, hon är allt bra hon.
Ikväll är det öl efter jobbet med kollegorna och sen imorgon utgång med hockeylaget.
Det är mina 2 sista kvällar i Amsterdam, vi ses nästa vecka!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan, bo kvar tills papprena e på skrivna å sälj lyan i skogen under tiden! Och flytta till staan! AAMEN

fredo sa...

Njae, nu är allt bestämt så det skulle suga om papprena inte blev klara idag.