tisdag 29 april 2008

Mycket har hänt sen sist

Så var det redan tisdagkväll och natt mot onsdag, de sista dagarna har varit så händelserika att jag inte hunnit bloga nåt, men nu sitter jag här och nu kommer en kort uppdatering.
Efter jag hade spelat badminton och vunnit igen så hade vi ju taco kväll med guitar hero.
På lördagen så var vi på fest hos burken och träffade en massa gamla kompisar, typ Tammen och Lindis bland andra.
I söndags var jag tokbakis så det är inte så myckte att skriva om.

I Måndags jobb och efter detta så åkte jag och Malin till Skinskatteberg för Morfars begravning som ägde rum på tisdagen.
Det är inte kul att gå på begravning och särskilt inte när det kommer till en nära i familjen, men solen strålade och vädret var fint så jag är övertygad om att vädret nu på tisdag var ägnat min morfar.

Efter detta så fortsatte vi ner till Mullsjö där vi har varit med Malins bror och fru, tillsammans med deras dotter Elin och nyfödda 2 veckors Emil.
Nu sitter jag här i deras soffa och klockan är 23.30 och jag håller på att somna´, jag kände bara att jag var tvungen att uppdatera bloggen.. efter lite påtryckningar.

Kan komma lite större nyheter under veckan också, men vad vill jag inte avslöja än.

Inga kommentarer: