fredag 2 maj 2008

Uppdatering

Sen i onsdags har jag inte jobbat, och det känns väldigt skönt att vara ledig.
Eftersom jag inte är hemma så kan jag ju inte spela badminton mot knatte, men däremot så har Jennie, Krilles fru fått nya Wii Fit
Wii Fit är ett TV spel som kommer med en liten platta som man ska stå på och göra olika övningar, från yoga till till styrketräning, riktigt kul och det ger bra motion också.

På valborg så var vi nere vid elden i Mullsjö, drack några öl och sen var det dags att gå hem.
Efter detta så gick vi på Kalles krog här i Mullsjö, jag hade sett fram mot lite musik men jag kan väl beskriva att det såg ut som lunchrestaurang med full belysning och en bar... det var inte riktigt vad jag hade tänkt mig när man går ut, men jag lyckades beställa in en god kebab pizza iaf.

Idag har jag varit och köpt ny kostym, en riktigt fin blev det tillslut som jag är väldigt nöjd med.
Nu är det dags för mat, tjohej.

Inga kommentarer: