lördag 5 april 2008

Nemo och helgen



Så, i fredags var jag hemma och hade en flytt dag som vi har rätt till på jobbet, hela dagen gick åt till att rensa ut och måla. Vardagsrummet är numera vitt istället för gul tapet.
Gjorde inte så mycket mer igår och kollade och åt tacos på kvällen.
Idag har jag och Malin varit i Uppsala och kollat på katt.
Malin har viljat ha en katt länge nu och hon ville ha en Helig Birma.
Vi hittade en uppfödare och åkte dit för att titta på den enda killen som föddes.
Måste säga att han är rätt söt :) Vi "tingade" honom och la handpenning så nu ska vi hämta honom om 1 månad!
Klicka på bilderna för att se dom i större storlek.

3 kommentarer:

Anonym sa...

sjukt söt katt! välkommen hem till sweden. var bor ni nu? hoppas att ni trivs och har det massa bra!
kram / kaka

fredo sa...

Hej Karin!!!
Ja, det är Malin som valt ut på nätet och den var faktiskt riktigt mysig så nu ska inredas med klätterträd och grejjer.
Vi bor i Danderyd i min lägenhet i mörbydalen. Den hyrde jag ut under tiden i Amsterdam.
Du får komma förbi närsomhelst du har tid på en fika :)
Kram

Anonym sa...

aha! min pappa har flyttat ut till stocksund. bor på ringvägen (som borde vara ganska nära mörbydalen) om du vet var det ligger?
vi borde absolut ta en fika! jag är lite tjock dock. ska föda om sådär 3 månader :D se själv på: barakara.blogspot.com
kram